å nej!

idag är en sån där tråkig dag, när man ska betala räkninar.
hyra + el bara som tur är.   egentligen ska ja vara nöjd att jag bor här.   visst det är en liten lägenhet, men hyran är billig. jag kan spara pengar. och allt sånt. just nu när jag inte jobbar så mycke heller kan jag ju inte skaffa en dyrare lägenhet. för tycker det är så härligt just nu är jag självförsörjande och slipper soc.!!

ska försöka spara massa pengar nu också. ! :P

men det är ju så svårt. speciellt när man är shoppingsugen jämt :P  men ska inte handla så mycke kläder och sån denna månad. ska satsa på att börja träna så jag kan gå ner i vikt. sen är de mycke roligare och handla kläder :P

kan ju köpa ett par skor eller en väska ist för kläder :D 


nej nu har jag precis ätit frukost. dax att slänga i en tvätt nu medans embla sitter fastklistrad framför tvn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0