borde vara olagligt

borde va olagligt att gå upp innan 5 på morgonen, gick upp 5 idag och då fick jag stressa som en idiot för att hinna åka med pappa till jobbet.
så imorgon och på fredag får jag väll gå upp kvart i 5 kanske.
brukar inte vara speciellt trött just då. men typ när klockan är 7-8 så känns de som man ska dö av trötthet. men sen vid 8 är man pigg igen. sen vid 3 när jag sitter på bussen hem, känns de som att jag ska somna vilken sekund som hellst så då får jag tvinga upp ögonen..  usch!!

ja vad har jag gjort nu då? jag har fixat kvälsmat till embla, diskat och plockat lite. så nu återstår de att fixa matlåda, duscha och plocka undan lite överallt i lägenheten. och lägga embla då förståss :)

imorgon ska embla umgås med moster marie-louise hela förmiddan. :)  då kommer nog min lilla prinsessa vara nöjd. och jag får jobba å slita.
att vara hemmafru skulle passa mej perfekt :P haha. eller njaaae kanske inte. skulle nog bli ganska långtråkigt i längden.

just de måste fixa ny design också. är ju faktiskt inte blond längre!! ;)

jaja men här är skålen ja köpte förut iaf :)  perfekt att ha chips i :P haha
199:- kostade den bara. :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0