du är underbar! och jag? - jag är bara jag.

jag är rädd, jag är trött, jag är ledsen, jag är förvirrad.....  jag är kär!

jag kan va dum, jag kan va elak, jag kan såra, jag kan älska......  jag kan ge dej hela världen!

jag vill ha dej, jag vill va själv, jag vill flytta, jag vill bo kvar, jag vill vara allt för dej.... jag vill bara va med dej!



har insett att allt bara går runt i huvudet på mej. en enda stor röra hit och en lika stor röra dit. men vissa saker börjar jag verkligen inse.
det mesta börjar ordna upp sej. rörorna börjar organiseras. allt börjar få en struktur.

som jag krånglat den senaste månaden. sårat, förstört, krånglat, förlorat vänskap, vart dum.
livet är inte alltid så lätt. speciellt inte om man är ensam. vill inte va ensam. vill va med dej. vill skapa en framtid. vill leva livet.
vill verkligen detta fullt ut.
men är så jäkla rädd. är rädd för kärlek, rädd för att bli älskad, rädd för att ge 110%. men jag ska försöka fullt ut.
vill ge allt jag har. men det är påväg, det kommer, det känner jag i varenda nerv i kroppen.
jag är kär! förälskad! lycklig! glad!
:)
 

tillslut ger jag 110%

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0