?!?!?!?!

jag är värdelös på att skriva rubriker. kommer aldrig på nån vettig. :S

men men. jobbat idag från 06-15. sen åkte jag ner till stan mötte cornelia,
handlade 2 bh:ar. ska byta ena tror ja. nått jag tycker är riktigt jobbigt är bh storlekar för ja kan aldrig htta nån perfekt. 75:D satt lite lite för tajt, och 80:C var nästan för stor runt om. :S men köpte med mej båda hem och prova här hemma. för hatar verkligen att prova bh:ar i affären. är väldigt drygt enligt mej. sen fick jag även med 4a st trosor hem, plus en maskara. :) allt detta från lindex.

sen skulle cornelia åka med bussen hem.
så då passa jag på att gå in på åhlens innan jag skulle åka oh där var de ju massa rea. så kom hem med en ask till embla där hon kan ha massa små dret, typ smycken, toffsar hårspännen m.m., köpte plast blommor eller papper eller va de nu är. SKIIIIIIIIIIIIIIT söta iaf, köpte även med en vas till dem. ett örngott till embla, kökshandukar,  köpte jag nått mer? hmmm. mitt minne är kort! :P

nått jag skulle behöva eller ja vill köpa  är farfars tjöjor. har redan 2. men tror ine det finns nått härligare vardagsplagg. :D sen kanske nått lite mer partyparty för det börja det bli dåligt med i min garderob. :S undrar vart allt försvinner egentlien?

men men. jag är nöjd. men inte plånboken. :S haha..  jaja men får passa på att shoppa innan lönen kommer, för det gör den ju imorgon :D göttgött. ! :)

ska diska och ploka lite här hemma snart. lagt alla mina väskor i en baotastoooooooooooooor hög på golvet. måste hitta nån plats till dom. men vet inte vart än bara :/

oooh vet ni vad?!?!?!?!
jag ska njuuuuta av min lediga dag imorgon. ska sova länge länge länge. fast sen blire massa tvätt då som inte är så kul. men ett måste :P  sen blir de bara mypys hela dagen med emblisen! :)

hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0