fortsätter uppdatera!

ja andra dagen ja skriver här då. :P
vart får jag denna tiden ifrån som jag inte haft på 3 månader.??
behöver kanske nått nytt tidsfördriv nu när de varken går dhw, greys eller vapire diaries på tv.
sen är ju N på jobb också. det är ju tråkigt att bara ses på helger. men det positiva är ju att man längtar ju som F*N efter varandra och det blir roligare att träffas :)  så jag och embla ska spendera helga helgen hos honom :)
 

ja vad har hänt idag då? 
jobbat mellan 06-14.30, fått ny kyl/frys idag, vart och handlat massa mat och fyllt upp,  syster yster och embla har plockat massa i min lägenhet idag<3, sen har jag fortsatt städa lite.
sovit 1 timme idag också( så undrar om ja kommer kunna somna sen?)

men ska tvinga mej i säng vid 9-10 så jag är pigg imorgon när klockan ringer kvart i 5. :S
somna inte för ens efter 11 igår och ja kan lova att ja varit trött som ett as idag. :S

men ska hoppa in i duschen nu. sen blire natta ( tror ja ) :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0