ooooooont

ruskigt ont i magen :/  
väntar och väntar på att denna nedrans fitt mensen ska komma.
hatarhatarhatar mens!


ska fixa lite mat åt mej och min lilla sjukling nu snart, embla har fortfarande feber och är jätte förkyld, hostar och snorar. :/  stackars hjärtat. <3

jobb imorgon igen. :)
kan säga att jag är sjukt trött. gått upp kvart i 5 igår och idag och även 3 dagar förra veckan. kan ju säga att det är verkligen inget man vänjer sej med. utan man är fortfarande lika trött varje morgon. allt man gör på morgonen går på rutin typ. nästan som att jag gör allt och jag går i sömnen. typ så trött är jag :S

är sjukt shoppingsugen också :P nån som vill med på stan nån dag nu i veckan kanske? :D
måste köpa underkläder + t-shirts eller nått i den stilen. :P


men nej nu kurrar det i magen på både mej och embla :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0