snurrar runt.

jobbat idag. gick upp 04.45 ,för att ta halv 6 bussen till stan för att börja jobba halv 7.
samma sak blir det imorgon. :/ jobbigt jobbigt..

försöker få mina tankar på annat.
allt bara snurrar runt som en tvättmaskin eller torktumlare i huvudet på mej. :/ 


men men. embla har iaf fått feber och börjar bli dyng förkyld.  :/
men nu ligger sessan och snarkar bredvid mej. :)
mitt lilla hjärta <3

jag har ont i magen :/  mens värk eller nått. men gör bara ont på ena sidan!!! jobbigt! hatar mens..!!

ska fixa matlåda snart, får bli en grekisk sallad (tror ja) . man kan ju försöka va lite nyttig :)

var så sugen på chips förut också hitta jag en halv påse  i skafferiet+ dipp i kylskåpet. moffla i mej hälften av den halva påsen å blev proppmätt. slängde den andra hälften så ja slapp se den. :P

känns som ja ska somna vilken sekund som helst..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0