sov så gott

ja nu är det dax att sova. kvart i 5 imorgon bitti ringer klockan. uschamejja!
men men jobbat så himla lite denna månad så måste jobba på nu i slutet,, :)

till kvälsmat/midda blev det amerikanska pannkakor. mumms.
men hade ett jäkla problem med att få upp det nedrans sylt locket. det satt verkligen stenhårt. självklart är min gubbe borta på jobb när jag väl behöver honom :P haha.
men efter ett liten stund fick ja upp den och kunde avnjuta mina pannkakor.

skulle ha gjort matlåda och sånt nu ikväll och diska m.m. men jag har verkligen inte haft ork. är så jäkla trött när jag kommer hem, sen sitter det i hela kvällen. blir så när jag går upp mitt i natten! :P

saknar verkligen N nu. :(
tycker verklien det känns jätte konstigt att vara kär igen. för det är jag verkligen. :)
det känns jätte bra. men ändåså är jag rädd på nätt sätt. rädd för att bli sårad kanske. ?
sen har jag vart singel väldigt länge också. det har ju vart en del av vardagen. att man kan göra lite hur man vill. 
men när jag ser tillbaka lite så inser jag att egentligen så är de oftast väldigt tråkigt att va singel.  
det jobbigaste är ju att N är borta på jobb under veckorna, så man ses ju bara på helgen typ. :/ 
det positiva med det är ju att man verkligen längtar efter varandra :) <3


nej nu måste jag verkligen sova. såg nu vad "mycke" klockan var :P

sov så gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0