sov så sött!

det ska jag göra iaf bredvid min lilla älskade prinsessa :)

nu har vi käkat knäcke macka och druckit te och även borstat tänderna.

embla är så rolig.
först får hon västa paniken över att hon är jätte kissnödig och är påväg till toaletten sen stannar hon upp.
- MEN mamma! jag har ju blöja på mej ju, jag kan ju faktiskt kissa i den. också står hon still i några sekunder ( och kissar i blöjan ) sen när hon var klar kollar hon på mej jätte nöjd och säger
-det va härligt!
härligt eller? härligt att kissa i en blöja? usch! :P


imorgon blir en städdag! känns gött att hälften är gjort iaf. eller ja iaf hälften av det man tänker på och ser. det andra vill ja inte ens tänka på ;)
men det första jag ska göra imorgon är att slänga i en maskin tvätt. eller ja det blir efter frukosten när man hunnit sega lite :P
efter det är de bara sätta igång. tvätta, damsuga, vika tvätt, slänga sopor, ringa försäkringskassan, ringa lönekontoret och kolla om dom drar för lite skatt, hitta nått ställe i denna lilla lägenhet där jag kan ha mina väskor!! sen kanske rensa på allt dret i skafferiet och andra skåp.

får se vad många saker jag kommer göra av detta, förhoppningsvis allt :)
nån kan ju komma och hjälpa mej så blir ju allt mycke kuligare! :P

jaja nu somnade lillhjärtat här bredvid mej. så jag ska ta och joina henne nu!

nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0