te-party!

jag och embla har precis haft te party med hennes lilla dock servis :) nu är hon lagd i sin säng och jag sitter i soffan och mummsar onyttigheter :P

ska försöka sova snart hade jag tänkt. upp 05.00 imorgon.
gick upp den tiden idag också. ganska gött att börja vid 6 ändå. för då slutar jag vid 14.30 typ om jag inte blir klar tidigare :)

vill ni höra en storstor sak! :P jag har lagt ner kött i min matlåda till imorgon. ska börja äta det nu! ( tror ja) sagt de 1000 ggr. men känns som jag behöver göra det. för att må bätte, och även för emblas skull. :) så imorgon till lunch ska jag äta potatis, sås oh en liten bit fläskkotlett! :P bra när mamma och pappa har massa mat över!
det svåra tror jag är att börja laga massa ktt rätter. självklart gör jag det till embla, typ köttbullat å korv och fiskpinnar och sånt. enkel mat.
men självklart kommer jag äta mest vegetariskt eftersom det är det jag ätit i halva mitt liv.



ja men ne nu blire nog en glass :P haha.
(tror jag ska få min mens snart, är så godis sugen hela tiden :P )

natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0