varför?

varför ska jag jämt bli så pigg när ja duschat. borde sova nu egentligen. men har iaf lagt mej i sängen. och känner nu hur jävla röksugen jag är.
får nog dra på mej igen klädena och röka innan ja somnar.
nått jag tycker är lite mysko är att så fort jag är röksugen eller inte rökt på länge så börjar jag hosta?!  varför? :S 

va jag längtar tills imorgon då!!!! :D ♥

så nu måste jag röka och sova så det äntligen kan bli fredag :

 

 

nattinatti!! 
 
min älskade prinsessa du är det vackraste i hela världen!!♥




Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag hostar också om jag inte rökt på ett tag! :S pusssssss

2011-01-21 @ 08:58:52
URL: http://jenniferlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0