världs sämst på att blogga?!?!

egentlien har jag alltid tyckt det vart kul att blogga och älskar att läsa andras bloggar. men de senaste månaderna har jag inte orkat! :P 

men vad händer i mitt och emblas liv just nu?
- jag jobbar extra på sjukhuset
- jag är kär :)
- tröttnat ännu mer på min trånga lägenhet.
- letar lägenhet på våxnäs.
- embla blir 4 år om lite mer än 5 månader. :S ( tiden går sjukt fort)
- embla har fått ett nytt favorit ord, BAJSKOOOOOORV. hör detta 100 grr dagligen typ..
- embla börjar lära sej höger och vänster, inte dåligt för en 4a åring :D


ja vad ska jag mer skriva om?
jo idag har jag jobbat. :D håller på att lära upp mej i caféterian nu.
så nu kan jag snart fyra ställen på sjukhuset. :P
disken, kallskänken, restaurangen och snart caféterian.
så hoppas på att de bli mycke jobb framöver. denna månad har ja typ inte jobbat något :S
som jag vet nu blir de bara 7 dagar. men då finnshela nästa vecka ledig. så ska höra om ja kanske kan jobba några dagar då. :P
efterjobber ko ja hem och då hade mamma vart och hämtat embla hos hennes pappa där hon vart i 2 dagar.
så då låg hon och jag och myste ett tag. sen gick vi till norsplan och jag skule köpa frimärken men dom var slut så då köpte ja en ROSA fin skål. :D kanske kan visa sen :)

 

men nej nu blire för långt detta..


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0