behöver lite motivation

en spark i baken så man kommer igång!

behöver lite energi, så jag slutar ligga här i sängen och bara glo på datorn. beställde precis hem 2 långklänningar från HM :) härligt! shoppa sej lycklig funkar för stunden. nu tänker jag ju iaf på att kläderna ska komma, gött att tänka på nått annat jämt för en liten stund, men sen då när kläderna kommer, ska jag shoppa lite mer då eller?  ;)

försöker börja städa, men tröttnar på en gång, och så ska de inte va. eller jo för mej har det alltid varit så. kanske ska ta mej en promenad och få lite luft, ( för nu tror jag inte det regnar )
matlusten är helt borta, fått i mej en smörgås idag, blev så mätt efter den där smörgåsen så jag börja må illa, så då hamna jag här i sängen, och inte gjort så mycke mer.
men näj upp och hoppa nu, får bli en promenad, sen en dusch. sen ni, då ska jag städa! (hoppas på att jag gör det iaf )  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0