feber!

vill verkligen in till stan och köpa nya jeans. behöver nya jeans. mycke jag behöver egentligen. lite toppar och några tröjor också. men en sak i taget. jeans är prio 1.
men embla har feber och eftersom mamma har ont i armen så vill jag inte att hon ska vara där heller.
men men de hinns med, nästa vecka kanske?
har bokat in mina sista 3 gratis körlektioner + riskettan på 900 kr :/ dyrt! men hoppas på att jag kan få göra halkbanan sen för den har jag också gratis :P efter de blir de intensivkurs i höst :) beroende på om jag hinner spara så mycke pengar till de, men annars får jag nog låna kanske av mina föräldrar eller nått :) för dom vill lika mycke som jag att jag ska få detta jädra körkortet snart! ;)
så nu blir de att plugga teori. nån som vill va med?? :D så tråkigt att göra dt själv :/
men nu har jag iaf bestämt mej att innan detta år är slut ska körkortet va klart. (misslyckas jag säkert bara för att jag skriver detta ) haha
ska ut och fixa iordning emblas lilla pool. i år skippar vi den stora, har ändå inte vart väder till det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fixade jag ett körkort. Så fixar du de sprättlätt;)

2011-08-16 @ 15:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0