odi et amo!

nu sover barnen så sött, var ju meningen att bara arwen skulle sova här idag men fick med milo på köpet. mysiigt. mosters älsklingar <3

haft fullt upp nu i 2 dagar så har inte hunni tänka alls mycke vilket har underlätta väldigt mycke.
men märker på natten hur dåligt man mår, för så doligt jag sovit de senaste nätter och drömt och bara vakna i panik. fyfan! man är ju inte direkt pigg på morgonen. men men.
på fredag drar verkligheten igång igen med jobb och allt. huua! ganska gött faktiskt. men lite tråkigt att denna månaden vet jag att lönen kommer va kass, samma sak nästa månad. :/ men i september blir nog lönen ganska bra ;)  men inte direkt att jag längtar dit. för jag vill ha sommarsommarsommar och massvis med soooooooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0