skriver av mej

börjar med detta nu, en period som jag måste skriva av mej och få ut allt som gör så ont, lite självterapi kanske man kan kalla det. tror det är ganska bra att skriva lite då och då. eller ja vem vet.
är en riktigt jobbig period i mitt liv nu. gjorde slut med niklas i fredags. kan säga att det är nått utav det jobbigaste jag gjort och det värsta jag vart med om.
anledningen till att jag gjorde det var för att vi är för olika, vi har inga gemensamma intressen, han vet vad han vill i sitt liv, medans jag inte ens börjat planera mitt liv.
men ändå älskar man denna personen så sjukt mycke.
var hos honom igår och prata ut, det var väll behövligt men ångesten blev ännu jobbigare efter det. nu har jag insett att det verkligen är slut,. det var bådas beslut. ändå är vi båda ledsna som bara den.
är de rätt, ska man må såhär?
kunde du inte ha vart en idiot istället så hade de inte vart lika jobbigt.
usch hatar att må såhär, men det går ju över, men hur står man ut under tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0