When you feel like giving up, think of what made you hold on so long in the first place.

gjort inpackning i håret, duschat, blåst håret, så nu slipper jag platta det. det blir så rakt ändå när jag blåser det.
har märskt att det är väldigt bra att prata i telefon, hunnit fått bort den enorma högen med kläder som låg som ett överkast på min säng ;)  göttgött. men har lite mer tvätt i tvättstugan som ska hämtas. har egentligen en enorm disk också som jag borde ta eftersom jag inte ska va hemma på hela helgen. men orkar inte. får ta det på söndag kväll ;)
ska plocka iordning en väska med kläder åt embla så hon har när hon ska va borta i helgen, och en till mej. hua, ska egentligen bara jobba så varför jag ska packa en stor väska vet ja inte. eller jo jag ska ju gå på bio på lördag med lisa :D harry potter blir de, wihoo! :D  kanske ska ha nått snyggt på mej då och inte se ut som en white trash ;)
nää kommer aldrig kunna somna ikväll, är så spänd och orolig. riktigt jobbigt. va fan ska man göra, tänk om allt blir helt fel. tänk om det bara blir värre allt?
sen kan det bli bättre också. man vet aldrig.
men en sak kan jag säga och det är att du är saknad. är ett jävla tomrum utan dej som jag inte vet hur jag ska fylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0