if you don´t know where your going, any road will get you there.


embla är nu på ddagis, gött gött, lugn och ro här hemma. borde passa på att ta ett riktigt storstäd. men nääääej, drar in till stan om 45 min och hälsar på cornelia. ska prata av mej också. tror jag behöver de nu.

längtar enormt tills fredag när lönen kommer. funderar på vad jag ska köpa... haahaa.. får nog bli ett träningskort. :) måste bli av med allt fläsk.  kropps ideal är nog de västa som finns. fat visserligen vill jag inte bli pinnsmal heller. utan ja vill bara bli av med dom där jävla extra kilona,  och sen få tillbaka musklerna och konditionen. allt har  försvunnit på mej :/


men men. nu ska ja snart åka. så måste se vad jag ska ha med mej :P


ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0