söndag!!

söndag morgon.  strålande väder ute och en väldigt sjuk dotter, magsjukan och feber.
så vi ligger här i min säng och lyssnar på musik.
igår fick gumman inte i sej något utan att det åkte upp igen. men idag har hon fått i sej en halv smörgås och lite vatten.
vill inte att  hon ska bli så mager igen som hon blev här för någon månad sen när hon hade spysjukan sist.

inatt har hon fått sova i min säng. kan säga att jag inte sovit en blund nästan. för de första har hon vart varm som en kamin, sen så fort hon rört sej minsta lilla har jag vaknat och trott hon ska spy, men så var det bara 1 gång inatt som tur är.

är så trött på magsjukan. embla drabbas av det minst 4-5 ggr varje år. och det är alldeles för många ggr tycker jag!!

men annars har det vart en riktigt bra helg <3 :) 

igår så var jag riktigt äckligt onyttig, mår dåligt bara jag tänker på det. haha. satt och moffla i mej chips och godis oh cocacola. usch!
men men var gott för stunden. men mådde asdåligt när jag skulle lägga mej och trodde att jag själv åkt på magsjukan. men det har jag inte än iaf som tur är. :)


uppdaterar min blog sämst också. vill uppdatera den mer. men när jag väl sätter mej och ska skriva står allt still i huvudet på mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0