vilken rolig dag

eller inte!


fy fan. har verkligen haft skit tråkigt idag. men har inte haft lust att göra ett skit, inte haft ork till de.
försökt att städa. lev lie plock här och där, sen gav jag upp. men är väll så när embla legat i magsjukan nu.

men gjort något vettigt ida iaf. :) sökt 2 nya jobb. eller ja 1 sommarjobb och 1 annat. :P
jag är i en sån där punkt i livet att jag inte vet vad ja vill göra, vad jag vill joa som eller något.
men denna veckan ska jag fixa klart ansökan till att en yrkeshögskola och läsa till behandlings assistent. vet inte om det är det jag vill heller. men jag skickar iväg en ansökan så får vi se vad det blir med det. :)

ja vad ska jag hitta på resten av kvällen då? fixa matlåda måste jag. blev inringd på jobb imorgon. HÄRLIGT! :)
var längesen jag jobba nu. har ju vart sjuk och embla har vart sjuk. känns som allt gått emot mej.
nått mer jag kan hitta på då? vika och hänga in tvätt kanske.

jaa men nu blir det först att fixa kvälsmat till embla. sen fixa matlåda.

ciaoooo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0